Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

" BERAMAL KERANA ALLAH "

Saturday, July 5, 2008

aku dan sejuta Rakyat



Aku & Sejuta Rakyat...

Assalamu'alaikum...

Hari ni hari paling santai tapi sibuk...aih? santai tapi sibuk? macam mana tu ya?

Macam ni lah...aku explain sikit...

Santai.

Hari ni boleh dikatakan hari paling santai dalam minggu liwat-meliwat, bom-mengebom, jelas-menjelas & kejut-mengejut...merata-rata blog rakan-rakan pro PR & pro BN (rakan???)aku jelajah & semuanya hanya komen-komen yang biasa & ulasan-ulasan yang biasa tentang hal-hal yang berlaku sepanjang minggu penuh kejutan ni...

Aku harapkan ada la jugak kejutan-kejutan terbaru sebagai penutup minggu voltan tinggi ni tapi harapan hanya tinggal harapan...tak tau la pulak kot-kot pak-pak menteri tengah cari idea untuk kejutan hari ni...tungguuu...

walaupun aku jauh duduk kat sabah tp[ semangat aku membara tau..hari ini akau bangun awal untuk fikir dan renung apa yang bakal berlaku pada pukul 1o pagi ni.kebetulan juga aku nak chek in kolej.bauat aku tension sebab jakmas buka pkl 10 ja. x mengapa...
di semenanjung mereka berbondong bondong untuk memprotes minyak..di sabah lain ceritanya,...tempat aku belajar...mahasiswa berbondong untuk berbaris nak chek in kolej...cuti sem dah habis...



tapi aku mesti tahu dan yakin sejuta rakyatv pasti terhimpun ...gelombang kedua pasti datang...
Adios...jangan lupa lepas jam 10...saja nak bagi semangat kat korang...dari aku untuk semua...salam.

Berjuang,berjuang,berjuang & terus berjuang!!!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin